فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

به آخرین نسخه موجود آپدیت شد

Call Recorder Full یکی از بهترین نرم افزارهای موجود برای ضبط مکالمات در گوشی یا تبلت های روت شده است. نرم افزار امکانات مناسبی را برای ضبط مکالمات در اختیار کاربر کاربر قرار می دهد که برخی از آن ها عبارت اند از: امکان تنظیم حرفه ای صدا، استفاده از استانداردهای ضبط صدا، امکان سفارشی ضبط کردن مکالمات یا توقف کردن ضبط در زمان مورد نظر و … اشاره کرد. برنامه از اکثر گوشی های اچ تی سی، سونی و سامسونگ پشتیبانی می کند. در ضمن برنامه از روشی چدید برای ضبط مکالمه استفاده می کند که نام این روش caf است.

برای استفاده از این برنامه به گوگل پلی مود شده نیاز خواهید داشت!


موضوعات مرتبط: اندرویدکده ، ابزار ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب

قیمت در گوگل پلی ۱٫۹۹ دلار!

نسخه فول و کرک شده برنامه با امکانات ویژه

۱Tap Cleaner Pro ویژه پاک سازی و آزاد سازی فضای گوشی یا تبلت اندرویدی از فایل های اضافی و مخرب است و برنامه می تواند کش ها، اطلاعات تماس، متون اضافه، حافظه برنامه برای آزادسازی فضای تلفن و … را با آسانی انجام دهد. برنامه با استفاده از موتور جستجو قدرتمند خود به صورت خودکار کش ها را پیدا می کند و می توانید فقط با یک کلیک آن ها را از بین ببرید و سرعت گوشی خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. در ضمن مزیت این برنامه نسبت به نرم افزارهای مشابه عدم نیاز به روت است که برای تمامی گوشی ها و تبلت های اندرویدی می توان آن را استفاده کرد.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- موتور جستجو قدرتمند

- وجود تنظیمات گوناگون برای مدیریت

- ویجت برای نمایش کش های موجود

- نمایش جزئیات کش ها

تغییرات نسخه جدید:

– قابلیت پاک کردن کش با یک کلیک

– برطرف شدن مشکلات نسخه قبلی

– برطرف شدن مشکلات کوچک دیگر


موضوعات مرتبط: اندرویدکده ، ابزار ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب

نرم افزار Automatic Call Recorder Pro به شما کمک می کند تا تمامی مکالمه های خود اعم از دریافتی یا ارسالی را ضبط کنید. در سایت اندرویدکده نسخه ی حرفه ای برنامه را آماده دانلود کرده ایم، در این نسخه تبلیغات موجود در نرم افزار حذف شده است. شما می توانید برای ضبط خودکار تماس فیلتر قرار دهید یعنی برای برخی از مخاطبین یا شماره های ذخیره شده محدودیت مورد نظر خود را قرار دهید. در ضمن می توانید در حین مکالمه ضبط خودکار تماس را متوقف و در زمان دلخواه  مکالمات خود را ضبط کنید. ویژگی اصلی نرم افزار این است که می توان مکالمه ها را با فرمت ها و کیفیت های گوناگون ذخیره کرد.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- امکان ضبط با فرمت ۳gp

- قابلیت ذخیره سازی مکالمه های در کارت حافظه جانبی

- امکان تنظیم منبع صوتی

تغییرات نسخه جدید:

– بهبود کارایی برنامه

– برطرف شدن مشکلات

– نسخه پولی و اصلی برنامه


موضوعات مرتبط: اندرویدکده ، ابزار ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب

بهترین برنامه افزایش سرعت و فضای رم گوشی در ۵۰ کشور جهان

به جدیدترین نسخه آپدیت شد

به دلیل نصب نرم افزارها و بازی های مختلف بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی به مرور زمان حافظه رم گوشی دچار اختلال یا کاهش سرعت می شود، این نرم افزار Clean Master یکی از بهترین برنامه های موجود برای بهینه سازی و افزایش گوشی های دارای سیستم عامل اندروید است. برنامه بیش از صد میلیون کاربر در جهان دارد و به صورت کامل از ۳۲ زبان دنیا پشتیبانی می کند. برنامه به راحتی می تواند حافظه رم گوشی شما را اسکن کند و تمامی فایل های اضافه را از آن پاک کند تا برنامه ها و بازی ها بهتر اجرا شوند. همچنین نرم افزار می تواند امنیت و حریم خصوصی شما را حفظ کند زیرا می توانید به آسانی و بدون بازگشت فایل ها، آن ها را حذف کنید. برنامه دارای آنتی ویروس حرفه ای است و می تواند فایل ها و برنامه های مخرب را شناسایی و از بین ببرد.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

– افزایش فضای رم و سرعت گوشی با بستن برنامه های در حال اجرا

– حذف دسته ای برنامه ها

– پاکسازی کش و تاریخچه برنامه ها و مرورگر

– امکان انتقال برنامه ها به کارت حافظه و مدیریت آن ها

– دارای ویجت دسترسی سریع

– قابلیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات


موضوعات مرتبط: اندرویدکده ، ابزار ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

.: Weblog Themes By SlideTheme :.