فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

روزی از روزها، پادشاهی سالخورده که دو پسرش را در جنگ با دشمنان از دست داده بود، تصمیم گرفت برای خود جانشینی انتخاب کند. پادشاه تمام جوانان شهر را جمع کرد و به هر کدام دانه ی گیاهی داد و از آنها خواست، دانه را در یک گلدان بکارند تا دانه رشد کند و گیاه رشد کرده را در روز معینی نزد او بیاورند. پینک یکی از آن جوان ها بود و تصمیم داشت....

 

 


موضوعات مرتبط: داستانک ، جانشین پادشاه ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:جانشین پادشاه, | 23:8 | نویسنده : آسمان |

ه مرد ۸۰ ساله میره پیش دکترش برای چک آپ. دکتر ازش در مورد وضعیت فعلیش می پرسه و پیرمرد با غرور جواب میده:
هیچوقت به این خوبی نبودم. تازگیا با یه دختر ۲۵ ساله ازدواج کردم و حالا باردار شده و کم کم داره موقع زایمانش میرسه. نظرت چیه دکتر؟...

 

 


موضوعات مرتبط: داستانک ، سر پیری و معرکه گیری ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:سر پیری و معرکه گیری, | 22:18 | نویسنده : آسمان |

پس از 21 سال زندگی مشترک همسرم از من خواست که با کس دیگری برای شام و سینما بیرون بروم. زنم گفت که مرا دوست دارد ولی مطمئن است که این زن هم مرا دوست دارد و از بیرون رفتن با من لذت خواهد برد.
آن زن مادرم بود که 19 سال پیش از این بیوه شده بود.  ولی مشغله های زندگی و داشتن 3 بچه باعث شده بود که من فقط در موارد اتفاقی ونامنظم به او سر بزنم.
آن شب به او زنگ زدم تا برای سینما و شام بیرون برویم...


موضوعات مرتبط: داستانک ، مادر ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:مادر, | 21:57 | نویسنده : آسمان |

عتیقه فروشی در روستایی به منزل رعیتی ساده وارد شد. دید کاسه ای نفیس و قدیمی دارد که در گوشه ای افتاده و گربه در آن آب میخورد. دید اگر قیمت کاسه را بپرسد رعیت ملتفت مطلب میشود و قیمت گرانی بر آن می نهد. لذا گفت: عموجان چه گربه قشنگی داری آیا حاضری آن را به من بفروشی؟ رعیت گفت:...

 

 


موضوعات مرتبط: داستانک ، رعیت و عتیقه فروش ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:رعیت و عتیقه فروش, | 21:55 | نویسنده : آسمان |

روستایی فقیری که از تنگدستی و سختی معیشت جانش به لب رسیده بود، نزد آخوند ده رفت و گفت: آملا، فشار زندگی آنقدر مرا در تنگنا قرار داده که به فکر خودکشی افتاده ام. از روی زن و بچه هایم خجالت می کشم، زیرا حتی قادر به تامین نان خالی برای آنان نیستم. با زن، شش فرزند قد و نیم قد، مادر و خواهرم در یک اتاق کوچک مخروبه زندگی می کنیم، که با هر نم باران آب به داخل آن چکه می کند. این اتاق آنقدر کوچک است که شب وقتی چسبیده به هم در آن می خوابیم، پای یکی دو نفرمان از درگاه بیرون می ماند. دیگر ادامه این وضع برایم قابل تحمل نیست... پیش تو، که مقرب درگاه خدا هستی، آمده ام تا نزد او شفاعت کنی که گشایشی در وضع من و خانواده ام حاصل شود.
آخوند پرسید:
از مال دنیا چه داری؟
روستایی گفت:
همه دار و ندارم یک گاو، یک خر، دو بز، سه گوسفند، چهار مرغ و یک خروس است.
آخوند گفت:
من به یک شرط به تو کمک می کنم و آن این است که قول بدهی هرچه گفتم انجام بدهی.
روستایی که چاره ای نداشت، ناگزیر شرط را پذیرفت و قول داد....

 


موضوعات مرتبط: داستانک ، روستایی فقیر ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:روستایی فقیر, | 21:52 | نویسنده : آسمان |

در شهری در آمریکا،آرایشگری زندگی می‌کرد که سالها بچه‌دار نمی‌شد.او نذر کرد که اگر بچه‌دار شود، تا یک ماه سر همه مشتریان را به رایگان اصلاح کند. بالاخره خدا خواست و او بچه‌دار شد! روز اول یک شیرینی فروش ایتالیائی وارد مغازه شد. پس ازپایان کار، هنگامیکه قناد خواست پول
 بدهد، آرایشگر ماجرا را به او گفت. فردای آن روز وقتی آرایشگر خواست مغازه‌اش را باز کند، یک جعبه بزرگ شیرینی و یک کارت تبریک و تشکر از طرف قناد دم در بود. روز دوم یک گل فروش هلندی به او مراجعه کرد و هنگامی که خواست حساب کند، آرایشگرماجرا را به او گفت.. فردای آن روز وقتی آرایشگر خواست مغازه‌اش راباز کند، یک دسته گل بزرگ و یک کارت تبریک و تشکر از طرف گل فروش دم در بود. روز سوم یک مهندس ایرانی به او مراجعه کرد. در پایان آرایشگرماجرا را به او گفت و از گرفتن پول  امتناع کرد. حدس بزنید فردای آن روز وقتی آرایشگر خواست مغازه‌اش را باز کند، با چه
منظره‌ای روبروشد؟

فکرکنید. شما هم یک ایرانی هستید...

 

 

 


موضوعات مرتبط: داستانک ، آرایشگر ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:آرایشگر,,,, | 21:48 | نویسنده : آسمان |

یادم می آید وقتی که نوجوان بودم، یک شب با پدرم در صف خرید بلیط سیرک ایستاده بودیم. جلوی ما یک خانواده پرجمعیت ایستاده بودند. به نظر می رسید پول زیادی نداشتند.
شش بچه که همگی زیر دوازده سال بودند، لباس های کهنه ولی...

 


موضوعات مرتبط: داستانک ، سیرک ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:سیرک, | 21:46 | نویسنده : آسمان |

در یک سحرگاه سرد ماه ژانویه، مردی وارد ایستگاه متروی واشینگتن دی سی شد  و شروع به نواختن ویلون کرد. این مرد در عرض ۴۵ دقیقه، شش قطعه ازبهترین قطعات باخ را نواخت. از آنجا که شلوغ ترین ساعات صبح بود، هزاران نفر برایرفتن به سر کارهای‌شان به سمت مترو هجوم آورده بودند.

 

 


موضوعات مرتبط: داستانک ، ویلون زن ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:ویلون زن, | 21:44 | نویسنده : آسمان |

مردی به استخدام یک شرکت بزرگ چندملیتی درآمد. در اولین روز کار خود، با کافه تریا تماس گرفت و فریاد زد: یک فنجان قهوه برای من بیاورید.
صدایی از آن طرف پاسخ داد: شماره داخلی را اشتباه گرفته ای...

 

 


موضوعات مرتبط: داستانک ، کارمند تازه وارد ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:کارمند تازه وارد, | 21:42 | نویسنده : آسمان |

یک روز کارمند پستی که به نامه هایی که آدرس نامعلوم دارند رسیدگی می کرد متوجه نامه ای شد که روی پاکت آن با خطی لرزان نوشته شده بود نامه ای به خدا !
با خودش فکر کرد بهتر است نامه را باز کرده و بخواند.در نامه این طور نوشته شده بود :

 

 


موضوعات مرتبط: داستانک ، نامه به خدا ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:نامه به خدا, | 21:40 | نویسنده : آسمان |

بهترین جایگزین برنامه ویچت با امکانات مشابه

برنامه ای برای مسدود سازی پیام ها و تماس ها در لاین در اینجا

مسنجر رایگان LINE: Free Calls & Messages در آن هیچ محدودیتی وجود ندارد و تماس و ارسال پیام در آن به همان اندازه است که شما می خواهید. LINE یک برنامه ارتباطی جدید است که به شما اجازه می دهد تماس صوتی و ارسال پیام رایگان در هر مکان و در هر زمانی که هستید می توانید در ۲۴ ساعت با بقیه در ارتباط باشید. این برنامه بیش از ۳۱۰ میلیون بار دریافت و بیشتر کشورهای جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های منسجر:

تماس های ویدئویی و صوتی : در حال حاضر می توانید به وسیله این برنامه تماس صوتی در هر مکان با دوستان و همکاران خود برقرار کنید.

ارسال پیام به صورت نامحدود و رایگان: امکان ارسال پیام های شما با این برنامه است که دیگر نیازی به ایمیل فرستادن به دوستان و صرف وقت نیست. علاوه بر آن دارای شکلک ها وعکس های زیباست و می توانید عکس ها وفایل های خود را نیز بفرستید.

ایجاد ارتباط لذت بخش تر: شما می توانید با دوستان خود عکس ها،ویدئو ها،متن ها و … خود را به اشتراک بگذارید و همچنین از آن ها را مشاهده نمایید.

تغییرات نسخه جدید:

– قابلیت جستجو در میان چت ها

– امکان جستجوی نام چت روم در اندروید ۴٫۱ به بالا

– برطرف شدن مشکلات


موضوعات مرتبط: اندرویدکده ، ارتباطی ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 3 بهمن 1393برچسب:Line, LINE android, LINE: Free Calls & Messages 4,2,0, LINE: Free Calls & Messages 4,2,0 اندرویدکده, LINE: Free Calls & Messages v4,3,0, LINE: Free Calls & Messages v4,3,0 android, LINE: Free Calls & Messages v4,3,0 اندروید, دانلود LINE: Free Calls & Messages 4,2,0, دانلود LINE: Free Calls & Messages 4,2,0 آندروید, دانلود LINE: Free Calls & Messages 4,2,0 برای آندرویدی ها, دانلود LINE: Free Calls & Messages 4,2,0 برای اندروید, دانلود LINE: Free Calls & Messages 4,2,0 برای گوشی های اندرویدی, دانلود مسنجر LINE: Free Calls & Messages 4,2,0, دانلود مسنجر LINE: Free Calls & Messages 4,2,0 آندروید, دانلود مسنجر LINE: Free Calls & Messages 4,2,0 برای اندروید, دانلود مسنجر LINE: Free Calls & Messages 4,2,0 برای گوشی های اندرویدی, دانلود مسنجر لاین, دانلود مسنجر لاین LINE: Free Calls & Messages 4,2,0, دانلود مسنجر لاین LINE: Free Calls & Messages 4,2,0 آندروید, دانلود مسنجر لاین LINE: Free Calls & Messages 4,2,0 برای اندروید, دانلود مسنجر لاین LINE: Free Calls & Messages 4,2,0 برای گوشی های اندرویدی, دانلود مسنجر لاین LINE: Free Calls & Messages v4,4,0, دانلود مسنجر لاین آندروید, دانلود مسنجر لاین برای آندروید, دانلود مسنجر لاین برای آیفون, دانلود مسنجر لاین برای اندروید, دانلود مسنجر لاین برای جاوا, دانلود مسنجر لاین برای سیمبین, دانلود مسنجر لاین برای موبایل, دانلود نسخه جدید LINE, | 14:8 | نویسنده : آسمان |

تماس رایگان از طریق Wifi و بلوتوث به راحتی!

نرم افزار  Zoiper IAX SIP VOIP Softphone یک برنامه حرفه ای برای برقراری تماس رایگان است. بله رایگان ولی نه با استفاده از سیم کارت، بلکه با استفاده از اینترنت، وای فای و بلوتوث! برنامه برای ایجاد ارتباط از ip آدرس استفاده می کند، کیفیت صدا و تصویر برنامه بسیار عالی بوده و می توان گفت از کیفیت ارائه شده توسط سیم کارت ها بهتر است. توجه داشته باشید که با وضعیت اینترنت ایران بهتر است از سیم کارت های ۳g استفاده کنید تا نتیجه بهتری را بگیرید ولی در صورتی که از وای فای برای برقراری تماس یا اتصال اینترنت استفاده می کنید می توانید بهترین بهره برداری را از نرم افزار کنید. در ضمن می توانید مکالمات صوتی و تصویری خود را با بهترین کیفیت ممکن ضبط کنید.

ویژگی های اصلی نرم افزار: 

- پشتیبانی از بلوتوث

- کیفیت عالی صدا، حتی در دستگاه های قدیمی تر

- پشتیبانی از مکالمه بیش از ۳G و WIFI

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


موضوعات مرتبط: اندرویدکده ، ارتباطی ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب

مسنجر قدرتمند و رایگان نمیباز Nimbuzz Messenger به راحتی این امکان را به شما خواهد داد تا با دوستان خود به صورت کاملا رایگان در ارتباط باشید، می توانید به آنها پیام داده و یا تماس برقرار نمایید. فقط کافیست که به اینترنت متصل شده و دیگر می توانید از امکانات برنامه استفاده کنید. از ویژگی های دیگر این برنامه چت گروهی و اتاق های چت می باشد که با جست و جو می توان اتاق های چت مختلف را پیدا کرد. همچنین می توانید فایل ها، عکس ها، ویدئو ها و هر چه را که می خواهید اشتراک گذاری کنید و برای دوستان خود بفرستید.

ویژگی های مسنجر:

امکان ارسال پیامک نامحدود

امکان برقراری تماس رایگان با کیفیت صدای HD

دارای اتاق های چت

امکان اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوها و آهنگ ها

امکان اتصال به شبکه های اجتماعی

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


موضوعات مرتبط: اندرویدکده ، ارتباطی ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب

BeeTalk یک برنامه فوق العاده می باشد که جایگزین بسیار مناسبی برای برنامه ویچت می باشد و به راحتی می توانید از تمامی امکانات آن استفاده نمایید. این برنامه تمامی قابلیت های برنامه ویچت را دارا می باشد.

Look Around

با استفاده از این قابلیت می توانید دوستانی در محدوده اطراف خود پیدا کنید.

Whisper

پیام های جادویی بفرستید! پس از مدتی ناپدید می شوند

Free Calls and Messages

بی نهایت به مکالمه و چت بپردازید بدون هیچ هزینه ای

Doodle

یکی از امکانات بی نظیر دیگر برنامه

Group Chat

می توانید به صورت گروهی با دیگر دوستان چت کنید.

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!


موضوعات مرتبط: اندرویدکده ، ارتباطی ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب

WhatsApp Messenger نرم افزار مسنجر رایگان است که با استفاده از اینترنت ۳G یا Wi-Fi یا GPRS/Edge می توانید با دوستان خود که این نرم افزار را دارند به طور رایگان اس ام اس دهید و چیز های مختلفی از قبیل عکس ها و ویدئو ها را ارسال کنید.

برنامه به طور کامل رایگان بوده و هیچ هزینه اضافی برای سرویس های بیشتر در بر ندارد.

ویژگی های دیگر برنامه :

- امکان چت گروهی

- امکان چت با کشور های دیگر بدون هیچ هزینه ای

- بدون نیاز به یوزرنیم و پسورد : WhatsApp از شماره شما استفاده می کند

- استفاده از کانتکت های گوشی

- مسیج های آفلاین

برای دانلود WhatsApp و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

تغییرات این نسخه:

– قابلیت نوشتن توضیح در عکس ها و فیلم ها

– رفع اشکالات دیگر و بهبود کارایی


موضوعات مرتبط: اندرویدکده ، ارتباطی ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
.: Weblog Themes By SlideTheme :.