موارد توضیحی

دانلود گالری بازی سیمز The Sims 4 Gallery v1.0 اندروید

استودیو بازی سازی معروف EA سازنده بازی های معروف بسیاری مانند فیفا، Nedd For Speed ، The Sims 4 و بسیاری دیگر می باشد. ساعاتی پیش این شرکت یک برنامه جدید که در واقع زیر مجموعه بازی The Sims 4 می باشد به نام The Sims 4 Gallery معرفی نمود که همانطور که از نام برنامه مشخص است، در این برنامه شما می توانید تصاویر خانه ها، اتاق ها و دیگر ساخته هایی که در بازی The Sims 4 توسط بازیکنان ساخته شده اند را مشاهده کنید.

فقط کافی است در این برنامه یک اکانت کاربری بسازید و وارد اکانت خود شوید و اکنون می توانید مانند شبکه های اجتماعی دیگر، بر روی تصاویری که دیگر بازیکنان به اشتراک گذاشته اند نظر بگذارید و آن ها را لایک کنید! اگر از ساخته ای در برنامه خوشتان آمد می توانید به راحتی آن را در کتابخانه بازی ذخیره کنید و شروع به ساختن آن نمایید.

ویژگی ها:

- جستجو و پیدا کردن ساخته های خلاقانه که در جامعه Sims ساخته شده است

- لایک، اشتراک گذاری و نظر دادن درباره ساخته ی مورد نظر

- ذخیره کردن ساخته هایی که دوست دارید در کتابخانه بازی

- مشاهده محبوب ترین و زیباترین ساخته های موجود در برنامه

لازم به ذکر است که این برنامه به طور کامل نیاز به اتصا به اینترنت دارد.

شما از طریق این برنامه می توانید ساخته ها و خلاقیت های بیشتری مشاهده کنید و شهر سبز خود را بزگتر و زیبا تر کنید. مشکل لودینگ برنامه حل شده است و در این نسخه می توانید بدون مشکل وارد برنامه شوید.

دانلود گالری بازی سیمز The Sims 4 Gallery v1.0 اندروید, ۲٫۷ out of 5 based on 7 ratings
 


هدیه پاییزه! نسخه جدید بسته طلایی برنامه ها و بازی های HD اندرویدکده آماده شد. پیشنهاد میکنیم این مجموعه را از دست ندهید.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: