فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/29JgJb4IgJdcDZPf7SoR_VBAtdh_scCamO2zfU6EWTWmlWcCl9BG7g/s/w535/

اللهم احفظ سیدنا قائدنا امام خامنه ای دامت برکاته


موضوعات مرتبط: حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 12 فروردين 1394برچسب:اللهم احفظ سیدنا قائدنا امام خامنه ای دامت برکاته , | 12:32 | نویسنده : آسمان |

بیانات در مراسم بیعت اقشار مختلف مردم آذربایجان‌

بسم‌اللَّه‌‌الرّحمن‌الرّحیم‌

از همه‌‌ی برادران و عزیزانی که این راه طولانی را طی کردند و از شهرهای استان آذربایجان به تهران تشریف آوردند و این شور و حماسه‌ی مخلصانه را درباره‌ی مسایل اساسی امروز، ابراز کردند، صمیمانه متشکرم. همچنین از علمای مکرّم آذربایجان و ائمه‌ی محترم جمعه که در طول این ده سال و در آزمایشهای مختلف انقلاب، پیشاپیش صفوف مردم قرار داشتند و مراحل دشواری را پشت سر گذاشتند، تشکر میکنم.

از عوامل رشد یک ملت این است که از حادثه‌‌یی که ممکن است به نظر دشمن یک عامل ضعف به حساب آید، از همان حادثه به عنوان عامل قوّت استفاده کند. از سالهای پیش، تحلیل همه‌ی دشمنان ما این بود که با رحلت امام بزرگوار - که رکن اساسی و سنگینترین وزنه‌ی انقلاب و عمود حقیقی خیمه‌ی نظام به حساب میآمدند - انقلاب نابود میشود و وحدت ملت مخدوش میگردد و جمهوری اسلامی دچار ضعف ویا انحلال خواهد شد!


موضوعات مرتبط: حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله ، بیعت اقشار مختلف مردم آذربایجان‌ ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب

بیانات در خطبه‌های نمازجمعه

بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم
الحَمدُ لِلَّه ربّ العالمین. نَحمَده و نَستَعینه و نَستَهدیه و نُؤمِن به و نَتوکل عَلیه. وَ نُصلّی و نُسلّم عَلی حَبیبِه و نَجیبِه و خِیَرَتِه فی خَلقِه، حافظِ سِرّه و مُبلّغ رِسالاته، بَشیرِ رَحمتِهِ و نَذیرِ نقمَتهِ، سَیّدنا و نَبیّنا ابی‌القاسم ‌مُحمّد وَ عَلی أهلِ بَیتِهِ الأطیَبینَ الأطهَرینَ المُنتَجَبین. سِیّما عَلىٍّ أمیرالمُؤمنین و صَلّ عَلی أئمّةِ المُسلِمینَ و حُماة المُستضعفینَ و هُداة المُؤمِنین. قالَ اللَّهُ الحَکیمُ فی کِتابِهِ: «وَ مِن ‌النّاسِ مَنْ یَشْری نَفْسَهُ ابتِغاءَ مَرْضاةِ اللَّهِ و اللَّهُ رَئُوفٌ بِالْعِبادِ»(۱)
همه‌ی برادران و خواهران نمازگزار عزیز را دعوت میکنم و توصیه میکنم به رعایت تقوی و پرهیزگاری و تبعیت از مولای متقیان و رهبر پرهیزگاران، امیرالمؤمنین علیه‌الصّلاةوالسّلام.
امروز روز بیست‌ویکم ماه رمضان و روز شهادت امیرالمؤمنین علی ابن ابی‌طالب علیه‌الصّلاةوالسّلام است. جا دارد اگر مؤمنین نمازگزار، بخشی از وقت امروز خطبه‌ها را به یاد آن حضرت و حرکت به سمت آشنایی بیشتر و معرفت روشن‌تری از این چهره‌ی تابناک و این خورشید فروزان تاریخ بشر بگذارنند.


موضوعات مرتبط: حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله ، خطبه‌های نمازجمعه ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 16 اسفند 1393برچسب:بیانات در خطبه‌های نمازجمعه, | 19:14 | نویسنده : آسمان |
همزمان با فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر تصنیف "قطعه آسمانی" در گروه فیلم و صوت حزب الله سایبر تهیه و تولید شد.

به گزارش حزب الله سایبر، همزمان با فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر  تصنیف بسیار زیبا و شنیدنی  "قطعه آسمانی"  به خوانندگی و آهنگسازی حمید قربانی و تنظیم شهرام مظلومی با شعر بسیار زیبای محمدحسین قربانی تهیه و تولید شده است که به سمع و نظرتان خواهد رسید.

 


موضوعات مرتبط: حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله ، قطعه ی آسمانی ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393برچسب:کلیپ / قطعه ی آسمانی + دانلود لینک مستقیم, | 7:4 | نویسنده : آسمان |

(حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این کلیپ با نگاهی گذرا به دوران پادشاهی محمدرضا پهلوی، مقاطعی ذلت‌بار از حکومت پهلوی را برمی‌شمارند)

 


موضوعات مرتبط: حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله ، طلیعه پیروزی ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393برچسب:«طلیعه پیروزی», | 7:0 | نویسنده : آسمان |
تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب:ما عاشق میارزه ایم, | 22:39 | نویسنده : آسمان |

«لوح و قلم»عنوان مجموعه‌ی نماهنگ‌هایی است که در آن تلاش می‌شود تا با استفاده از روشی نو، مفاهیمی از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را با مثال‌های تصویری ساده‌ای در اختیار مخاطبان قرار دهد.

 

«انقلاب آمد» عنوان دومین محصول از سری نماهنگ‌های «لوح و قلم» است. بیانات رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از بسیجیان در تاریخ ۱۳۸۴/۰۹/۰۷ درباره‌ی اینکه «چگونه انقلاب اسلامی روحیه‌ی خودباوری را در ملت ایران زنده کرد»، محور این برنامه‌ی «لوح و قلم» را تشکیل می‌دهد.
این نماهنگ را از لینک‌های زیر دریافت کنید.


همچنین برای استفاده این فیلم در سایت و یا وبلاگ خود می توانید از کد زیر استفاده کنید :

 


موضوعات مرتبط: حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله ، «لوح و قلم» ، 22بهمن1357 ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب:«لوح و قلم», | 22:30 | نویسنده : آسمان |

رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو و تخفيف مجازات تعدادی از محكومان موافقت کردند

در آستانه فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب، رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو و تخفیف مجازات یک هزار و بیست نفر از محكومانِ محاكم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت كردند

۱۳۹۳/۱۱/۲۱ - ۱۸:۲۰


موضوعات مرتبط: حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله ، عفو و تخفیف مجازات ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب:رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو و تخفيف مجازات تعدادی از محكومان موافقت کردند, | 22:25 | نویسنده : آسمان |

 

بیانات در دیدار جمعى از فرماندهان و کارکنان نیروى هوایى

 

  بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌(۱)

 

 خوشامد عرض میکنم به برادران عزیز، مسئولان مشاغل بسیار حسّاس در بخش مهمّی از نیروهای مسلّح، یعنی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و پدافند. و این روز را که در واقع روز نیروی هوایی است، به همه‌ی شما، به همه‌ی کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و پدافند و به خانواده‌های شما تبریک عرض میکنم. از گروه سرود هم به‌خاطر اجرای خوبشان تشکّر میکنیم.
مسئله‌ی نوزدهم بهمن که شما هر سال این روز را گرامی میدارید، فراتر از یادآوریِ یک خاطره‌ی شیرین است؛ بله، خاطره‌ی مهمّی است، خاطره‌ی شیرینی است و جا دارد که این‌گونه خاطرات را انسان نگه دارد لکن قضیه از این فراتر است. حادثه‌ی نوزدهم بهمن، یک مضمون پرمغز و ماندگار است؛ یعنی این حادثه‌ای که اتّفاق افتاد و جوانهای نیروی هواییِ نظام پادشاهی پا شدند، آمدند با امام بیعت کردند، با آن وضوح، با آن شجاعت - که من حاضر بودم در آن مراسم؛ برخی از اینها، کارتهای شناسایی‌شان را بالای دست گرفته بودند و نشان میدادند - این یک معنایی دارد، یک مضمونی دارد، که آن مضمون را باید حفظ کرد؛ [ این‌] یک وظیفه‌ی انقلابی است. آن مضمون چیست؟ آن این است که انقلاب، یک سخن حق و پرجاذبه‌ای بود که توانست دلها را - دلهای بی‌غرض و مرض را، دلهای آگاه و روشن را - در هر نقطه‌ای از کشور که بودند به سمت خود جذب کند؛ حتّی در جایی مثل نیروی هوایی ارتش پادشاهی که نورچشمی و

 

سوگلیِ دستگاه‌های حاکم آن روز، بلکه سوگلیِ آمریکا بود. با نیروی هواییِ ارتش، آن روز مثل یک سوگلی رفتار میشد؛ هم آمریکایی‌ها، هم عوامل آنها در کشورمان - که متأسّفانه در رأس امور قرار داشتند و حکومت دست آنها بود - این‌جوری با نیروی هوایی رفتار میکردند و برخورد میکردند. آن‌وقت همین نیروی هوایی، تحت تأثیر جاذبه‌ی حقیقت انقلاب، آن‌چنان به هیجان آمد که یک چنین کار بزرگی را انجام داد؛ یعنی در روز روشن، جلوی چشم این همه مأمور و در معرض تهدیدهای گوناگونی که آن روز وجود داشت، بلند شدند آمدند با امام در خیابان «ایران» بیعت کردند، سرود خواندند، ایستادند و کارتهای شناسایی‌شان را سرِ دستشان گرفتند. آن مضمون مهمّ این حادثه این است؛ جاذبه‌ی عجیب انقلاب، و آن حقیقتی که در درون انقلاب نهفته بود که دلها را به سمت خودش جذب میکرد؛ این را ما بایستی بشناسیم، بدانیم و حفظ کنیم.

 


موضوعات مرتبط: حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله ، فرماندهان و کارکنان نیروى هوایى ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب:بیانات در دیدار جمعى از فرماندهان و کارکنان نیروى هوایى, | 22:21 | نویسنده : آسمان |

استفتاء از آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی

 


موضوعات مرتبط: حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله ، استفتائات ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 بهمن 1393برچسب:استفتاء, | 18:42 | نویسنده : آسمان |

صفحه قبل 1 صفحه بعد

.: Weblog Themes By SlideTheme :.